måndag 8 januari 2018

Pratat med snickaren

Hejsan.

Ringde snickaren idag för att fråga om vi kan få köksluckorna monterade utan beslag då frugan vill ha en egen variant. Snickaren trodde att de är förmonterade från fabrik men var inte helt säker. Frugan försöker nu reda i frågan så får vi se vart det slutar.P Passade även på att fråga när takpannorna skall monteras. Svaret jag fick var att det skall ske nästa vecka. Då kommer jag åka ut och fota.

Delar även med mig av lite tapeter vi valt. Det blir nån fondvägg i vardagsrummet. Vårat sovrum blir lite mörkare och barnen får en touch av färg i sina rum. I övrigt blir det vita väggar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...