måndag 12 mars 2018

Exakta datum

Hejsan.

Byggledaren från Mjöbäck ringde mig en halvtimme sedan och meddelade vilka tider som kommer gälla för besiktningar och dylikt:

4/4 är det förbesiktning och genomgång av värmesystem.
11/4 blir det slutstädning.
13/4 Slutbesiktning med Garbo och slutgiltigt samrådsmöte med Borås Stad och kontrollansvarig.

Roliga i historien är att vi förlovade oss en fredag den 13. Vår adress blir Okvägen 13 och slutbesiktning som förhoppningsvis ger oss tillträde sker också en fredag den 13. :) Kanske läge att byta turnr?

I veckan kommer det hända rätt mycket då både målare och plattsättare är på plats. Ons-fre är jag föräldraledig och kommer ta en tur till bygget för lite photo session Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...