onsdag 14 mars 2018

Målning plus bilder

Hejsan.

Som jag utlovade tidigare skulle nya bilder komma när målarna är på plats. Tog en drös idag. Får ursäkta om vissa ser lite dimmiga ut men det var sjukt fuktigt pga nymålning. De skall vara klara med målning och tapetsering på fredag. Då åker jag ut och kikar igen. Det blir grymt att se när allt är uppe på väggarna!

Sen var även grunden på tomten mitt emot där det sprängts på plats. Ser ut som leverans av huset blir av inom kort då ställningar för resning är monterade runt grunden

La även ut en bild på bloggare och dennes medhjälpare. ;)

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...